CLIL oder Tschechisch integrativ am Beispiel einer ausgewählten österreichischen Schule – Bc. Vilma Nasadilová Biskupová
Bc. Vilma Nasadilová Biskupová
Diplomová práce
CLIL oder Tschechisch integrativ am Beispiel einer ausgewählten österreichischen Schule
CLIL or Czech integrated an example selected Austrian school
Abstract:
The diploma thesis deals with a method of CLIL (content and language integrated learning)- konkret with "language showers" and relisation of this method at a Austrian school.Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou výuky metodou CLIL na vybrané rakouské škole, konkrétně jednou z jejich forem - "jazykovou sprchou", ve spojení s cílovým jazykem - češtinou.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ivzcf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NASADILOVÁ BISKUPOVÁ, Vilma. \textit{CLIL oder Tschechisch integrativ am Beispiel einer ausgewählten österreichischen Schule}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/3o3r4h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Trees - Content and Language Intergrated Learning Project
Kristýna Židková -
Obsahově a jazykově integrovaná výuka biologie a anglického jazyka - téma sinice
Kateřina Hótová -
Integrace výtvarné výchovy a anglického jazyka (CLIL - obsahově a jazykově integrovaná výuka)
Kateřina Strnadová -
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Výuka hry na klarinet metodou „Colourclarinet“
Alžběta Baldová -
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Miroslava Pavlíčková