Marketing malého podniku, zejména zaměření na reklamu – Ing. Lenka Konečná
Ing. Lenka Konečná
Bakalářská práce
Marketing malého podniku, zejména zaměření na reklamu
Marketing of a small company with particular emphasis for advertisement
Anotace:
Komplexní pohled na malý výrobní podnik jako na celek. Analýza současného stavu. Přehled oboru reklamy, její druhy a formy. Volba nejvhodnější propagace s ohledem na ekonomické možnosti a potřeby podniku. Zhodnocení na základě zjištěných výsledků.Abstract:
This is a complex view at a small manufacturing enterprise as an complex. It analyses the present situation. Overview of advertisement, their types and forms. The choice of optimal publicity with regard to the possibilities and needs of the company. The assessment based on identified.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lkwq7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Bc. Sabina Nolčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík
Jan Šimák -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Reklamní strategie periodik v Kutné Hoře v období 1918-1938
Adam Bárta -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Úpadek a krize firmy (identifikace, měření, projevy) a návrhy jejich řešení
Aleksandra Barmina -
Krizové řízení firmy a východiska z krize
Tomáš Verner -
Krizové řízení ve firmě a role vedení firmy při řešení krize
Michaela Ruthová