Ing. Lenka Konečná

Bakalářská práce

Marketing malého podniku, zejména zaměření na reklamu

Marketing of a small company with particular emphasis for advertisement
Anotace:
Komplexní pohled na malý výrobní podnik jako na celek. Analýza současného stavu. Přehled oboru reklamy, její druhy a formy. Volba nejvhodnější propagace s ohledem na ekonomické možnosti a potřeby podniku. Zhodnocení na základě zjištěných výsledků.
Abstract:
This is a complex view at a small manufacturing enterprise as an complex. It analyses the present situation. Overview of advertisement, their types and forms. The choice of optimal publicity with regard to the possibilities and needs of the company. The assessment based on identified.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Bc. Sabina Nolčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting