Vliv ocenění na návštěvnost destinace – Monika Šticová
Monika Šticová
Master's thesis
Vliv ocenění na návštěvnost destinace
Influence of award to the number of visits
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá soutěží Historické město roku. Cílem práce je zhodnocení vlivu udělení titulu Historické město roku na návštěvnost dané destinace, využití v marketingu destinace a následně navrhnout možná vylepšení při udílení titulu Historické město roku. V první, teoretické části diplomové práce jsou vysvětleny základní pojmy, jako je pojetí destinace, organizace cestovního ruchu v destinaci …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the Historic City of the Year competition. The aim for this thesis is to evaluate the impact of the title Historic City of the Year on the number of visits the destination, its use in destination marketing and suggest possible improvements in the competition Historic City of the Year. The first, theoretical part of the thesis explains the basic concepts, such as concept …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81901
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2021
- Vedúci: Jan Žufan
- Oponent: Kateřina Hyan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81901
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinanční marketing z pohledu privátního sektoru
Markéta Kaňová -
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová