Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti – Štěpánka Dujková
Štěpánka Dujková
Bachelor's thesis
Vizuální marketingová komunikace v obchodní činnosti
Visual marketing communication in business activity
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou vizuální marketingové komunikace české obchodní společnosti Pharmafit Czech s.r.o., která na trhu vystupuje pod znač-kou Renovality. Analýza se zaměřuje na zhodnocení vizuální komunikace pro-střednictvím loga, obalu produktů a e-shopu. Výzkum je zaměřen na koncové zá-kazníky, tedy na trh B2C (Business-to-customer). V návaznosti na výsledky jsou navržena vhodná doporučení …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with analysis of visual marketing communication of a Czech business company Pharmafit Czech s.r.o., but on the market this company uses name Renovality. The analysis is focused on visual communication through logo, packaging design and e-shop. Research is targeted to the end customer, thus to the B2C market (Business-to-customer). Following the results are suggested appropriate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Trade management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
Pavel Štutzbart -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Vizuální nástroje marketingové komunikace
Michaela Niklová -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Návrh opatření na podporu vizuální komunikace vybraných měst v České republice
Vitaliia Kostrytska