Bc. Martin Vodák
Bakalářská práce
Herní 3D engine v MonoGame
Simple 3D Game engine in MonoGame
Anotace:
Práce se zabývá návrhem a realizací herního enginu pro herní framework MonoGame. V první části je popsán framework XNA Game Studio a framework MonoGame. Engine se skládá ze tří základních tříd, které spolu tvoří jádro enginu. Postupně jsou také v práci popsány ostatní součásti engine. V závěru práce je pak předvedena realizace jedné hry, na které je demonstrována funkčnost engine.Abstract:
This work is about designing and implementing basic game engine under MonoGame framework. XNA Game Studio and MonoGame framework are described in first part. Simple 3D game engine is described in second part. Three basic classes represent engine core. At the end of the work is implemented simple game that shows important parts of created engine.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Šilar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vodák, Martin. Herní 3D engine v MonoGame. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Koncepce a použití frameworku Monogame a knihovny Farseer Physics Engine
Antonín Pražský -
Modifikace hry Minecraft pro XNA
Tomáš Bureš -
Vývoj aplikace s využitím XNA Frameworku
Petr ŠPRINGER -
Využití frameworku XNA při vývoji her
David LIBERDA -
Vývoj her na platformě XNA
Tomáš Lamr