Roman Klepetko
Diplomová práce
Sociální inkluze ve Finsku
Social Inclusion in Finland
Anotace:
Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku sociální inkluze ve Finsku. Fenomén sociální inkluze je sledován v procesu integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve vzdělávacím systému (skrze inkluzivní vzdělávání) a integrace dětí i dospělých z jinoetnických skupin ve Finsku. Stěžejním cílem je zjistit, jaké hlavní faktory přispívají k integraci těchto jedinců na základě poznání …víceAbstract:
The diploma thesis is thematically focused on the issue of social inclusion in Finland. The phenomenon of social inclusion is observed in the process of integration of pupils with special educational needs in the education system (through the inclusive education) and the integration of children and adults from jinoetnických groups in Finland. The key objective is to identify the main factors contributing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Sandra Kreisslová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková
Název
Vložil
Vloženo
Práva