Marketingová analýza projektu Inspirativní rána – Bc. Iva Kašpárková
Bc. Iva Kašpárková
Master's thesis
Marketingová analýza projektu Inspirativní rána
Marketing analysis of the project Inspirativní rána
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem Inspirativní rána a jeho marketingovou analýzou. V práci je zmapován fenomén neformálního vzdělávání, které bývá součástí volnočasových aktivit dospělých. Práce uvádí příklady populárně vzdělávacích akcí, které bývají často platformou pro tzv. networking. Praktická část popisuje projekt Inspirativní rána a jeho aktuální stav pomocí marketingových analýz a dotazníkového …moreAbstract:
This master thesis deals with a marketing analysis of the project Inspirativní rána. The work maps the phenomenon of non-formal education, which can be part of leisure activities for adults. The thesis describes a few examples of popular educational events, which are often used as a platform for so-called networking. The practical part is focused on current situation of the project by using a marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u1uvb/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Pavlína Míčová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Organizace populárně vzdělávacích akcí
Kateřina Drtinová -
English language education of senior citizens in the context of non-formal learning
Veronika Lösterová -
Impacts of Non-Formal Education on the Competitiveness of International Youth Exchanges Participants
Andrea Surá -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Evropská identita: Erasmus+, neformální vzdělávání a neoliberální subjekt
Jakub Mácha -
Marketingový plán při založení výukové platformy Miaraka Education
Rakotomavo Rakotomavo -
Návrh marketingová strategie pro vstup firmy Education.cz na B2B trh
Pavla Čermáková