Bc. Pavla Čermáková

Diplomová práce

Návrh marketingová strategie pro vstup firmy Education.cz na B2B trh

Proposal of a marketing strategy for Education.cz to enter the B2B
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií spolu s marketingovou komunikací se specializací na B2B trh. V práci je provedena analýza marketingového mixu, situační analýza, analýza cílové skupiny a také zpracován průzkum trhu. Ze závěrů je pak vypracován návrh marketingové strategie pro vstup firmy na B2B trh, se zaměřením se na marketingovou komunikaci.
Abstract:
The diploma thesis deals with marketing strategy and marketing communication with a focus on the B2B market. The paper includes an analysis of the marketing mix, situational analysis, target group analysis, and a market research study. Based on the conclusions, a proposal for a marketing strategy is developed for the company's entry into the B2B market, with a particular emphasis on marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON