Marketingová analýza projektu Inspirativní rána – Bc. Iva Kašpárková
Bc. Iva Kašpárková
Diplomová práce
Marketingová analýza projektu Inspirativní rána
Marketing analysis of the project Inspirativní rána
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem Inspirativní rána a jeho marketingovou analýzou. V práci je zmapován fenomén neformálního vzdělávání, které bývá součástí volnočasových aktivit dospělých. Práce uvádí příklady populárně vzdělávacích akcí, které bývají často platformou pro tzv. networking. Praktická část popisuje projekt Inspirativní rána a jeho aktuální stav pomocí marketingových analýz a dotazníkového …víceAbstract:
This master thesis deals with a marketing analysis of the project Inspirativní rána. The work maps the phenomenon of non-formal education, which can be part of leisure activities for adults. The thesis describes a few examples of popular educational events, which are often used as a platform for so-called networking. The practical part is focused on current situation of the project by using a marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u1uvb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Organizace populárně vzdělávacích akcí
Kateřina Drtinová -
English language education of senior citizens in the context of non-formal learning
Veronika Lösterová -
Impacts of Non-Formal Education on the Competitiveness of International Youth Exchanges Participants
Andrea Surá -
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Marketingový plán při založení výukové platformy Miaraka Education
Rakotomavo Rakotomavo -
Návrh marketingová strategie pro vstup firmy Education.cz na B2B trh
Pavla Čermáková -
Relationship Marketing in Education
Emiliya Mamedova