Podnikatelský plán s využitím strategie " Make or Buy" – Kateřina Šamánková
Kateřina Šamánková
Master's thesis
Podnikatelský plán s využitím strategie " Make or Buy"
Make or Buy Strategy
Abstract:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá definicí základního pojmosloví související s oblastí podnikání a outsourcingu. Praktická část je pak zaměřena na zpracování návrhu na realizaci kavárenského podniku, zpracováním SWOT analýzy a vypracováním komplexního business plánu realizovatelného v praxi.Abstract:
The thesis in its theoretical part deals with the definition of basic terminology related to business and outsourcing. The practical part is focused on elaboration of a proposal for the realization of a coffee bar, elaboration of its SWOT analysis and elaboration of its complex business plan feasible in practice.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2020
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Zdeněk Čujan, CSc.
- Reader: Ing. Michal Turek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola logistiky o.p.s.COLLEGE OF LOGISTICS
Master programme / field:
Logistic / Logistics
Theses on a related topic
-
Mobilitní strategie studentů vysokých škol na Slovensku
Lucia Ester Hámorová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace LOVE FOOD cafe
Nela Trebatická -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Marketingový plán pro Cafe 2
Marie Zbořilová -
„Start-up cafe“-new ideas for automotive business in Northern Bohemia
Denys Levchenko -
Marketingová strategie kavárny EBE Cafe
Natálie Ševčíková -
Analýza zákaznické spokojenosti ve společnosti Cafe Hrnek
Lukáš Pastier
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights