Podnikatelský plán s využitím strategie " Make or Buy" – Kateřina Šamánková
Kateřina Šamánková
Master's thesis
Podnikatelský plán s využitím strategie " Make or Buy"
Make or Buy Strategy
Anotácia:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá definicí základního pojmosloví související s oblastí podnikání a outsourcingu. Praktická část je pak zaměřena na zpracování návrhu na realizaci kavárenského podniku, zpracováním SWOT analýzy a vypracováním komplexního business plánu realizovatelného v praxi.Abstract:
The thesis in its theoretical part deals with the definition of basic terminology related to business and outsourcing. The practical part is focused on elaboration of a proposal for the realization of a coffee bar, elaboration of its SWOT analysis and elaboration of its complex business plan feasible in practice.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedúci: doc. Ing. Zdeněk Čujan, CSc.
- Oponent: Ing. Michal Turek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.COLLEGE OF LOGISTICS
Master programme / odbor:
Logistic / Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Mobilitní strategie studentů vysokých škol na Slovensku
Lucia Ester Hámorová -
Strategie marketingové komunikace zaměstnavatelské asociace
Petr Holica -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace LOVE FOOD cafe
Nela Trebatická -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
Marketingový plán pro Cafe 2
Marie Zbořilová -
„Start-up cafe“-new ideas for automotive business in Northern Bohemia
Denys Levchenko -
Multifunctional Cafe in Ostrava
Mehmet Burak Bozgac
Názov
Vložil
Vložené
Práva