Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje zájezdů v CK Jokratour – Hana BARTKOVÁ
Hana BARTKOVÁ
Bakalářská práce
Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje zájezdů v CK Jokratour
Use schoppingu mystery tour for improving sales in CK Jokratour
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zvýšit prodejní proces cestovní kanceláře Jokratour, se sídlem ve Zlíně pomocí výzkumné metody mystery shopping. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje historii cestovní agentury, konkurenci, marketingový výzkum a mystery shopping jako metodu marketingového výzkumu. V praktické části je charakterizována cestovní kancelář Jokratour …víceAbstract:
My Bachelor´s thesis goal si to increase the competitivness of travel agency Jokratour, based in Zlin, using the research methods of mystery shopping. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part included history of travel agency, competition, marketing research and mystery shopping as a technique of marketing research. In practical part is characteristic of travel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
17870
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTKOVÁ, Hana. Využití mystery shoppingu pro zkvalitnění prodeje zájezdů v CK Jokratour. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář