Reflective Teaching and its Influence on Classroom Climate – Bc. Světlana Merglová
Bc. Světlana Merglová
Master's thesis
Reflective Teaching and its Influence on Classroom Climate
Reflective Teaching and its Influence on Classroom Climate
Abstract:
This diploma thesis deals with reflective teaching and its influence on classroom atmosphere. Theoretical part consists of explanation what is reflective teaching, how to become a reflective teacher and why a teching journal should be written. Children's perceptions of themselves, of teachers and one another together with some rules how a teacher can create a warm classroom atmosphere are mentioned …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s08d8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2008
- Vedúci: Dr. Rita Chalmers Collins
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Práce na příbuzné téma
-
Reflective practice in Czech EFL teaching
Eliška Wheeler -
Teaching vocabulary through mind maps at lower secondary school level
Alena Štěpánková -
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Vznik Herbenova Času a jeho vývoj na přelomu 19. a 20. století
Dominik Absolon