Analýza marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice se zaměřením na produkt a propagaci – Naďa Kobosilová
Naďa Kobosilová
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice se zaměřením na produkt a propagaci
Anotace:
Cílem práce je provést analýzu marketingové strategie hotelu Tvrz Orlice - se zaměřením na produkt a propagaci.Za použítí SWOT analýzy a dále osobní prohlídky vybraného hotelu a porovnání s konkurencí analyzovat současný stav produktu a propagace.Výstupem práce bude návrh nové marketingové strategie pro produkt a propagaci.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.