Typologie spotřebitelů na trhu mobilních telefonů – Silvie Grulichová
Silvie Grulichová
Master's thesis
Typologie spotřebitelů na trhu mobilních telefonů
Typology of Consumers in the Mobile Phone Market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá trhem mobilních telefonů. Cílem práce je na základě analýzy postojů sestavit typologii spotřebitelů mobilních telefonů. K naplnění stanoveného cíle práce byl proveden primární výzkum s využitím kvantitativní techniky elektronického dotazování. Typologie spotřebitelů byla sestavena za pomocí faktorové a shlukové analýzy. Typologie zahrnuje čtyři segmenty – ovlivnitelný …viacAbstract:
This thesis is focused on mobile phone market. The aim of the thesis is to compile a typology of mobile phone consumers based on the analysis of attitudes. In order to achieve the stated aim of the work, primary research was realized using quantitative technique of electronic questioning. Consumer typology was compiled using factor and cluster analysis. The typology includes four segments – an influential …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117895
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedúci: Jana Valečková
- Oponent: Zdeňka Kaločová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum uvedení nového mobilního telefonu na trh.
Stanislav Lyčka -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh
Jan Vopátek -
Postavení firmy Nokia na světovém trhu mobilních telefonů
Ondřej Fanta -
Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Zdeněk Cimbura -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková