Influence of Russian propaganda on German citizens' perception of Russia's war against Ukraine – Adel Kolmakova
Adel Kolmakova
Bakalářská práce
Influence of Russian propaganda on German citizens' perception of Russia's war against Ukraine
Vliv ruské propagandy na vnímání války Ruska proti Ukrajině německými občany
Anotace:
Tato práce zkoumá vliv ruské propagandy na vnímání rusko-ukrajinské války německými občany. Prostřednictvím komplexní literární rešerše a empirického výzkumu zahrnujícího rozhovory s 85 německými občany práce analyzuje hlavní metody šíření ruské propagandy v Německu a hodnotí její dopad na veřejné mínění. Výzkum zjistil, že ačkoli ruská propaganda využívá různé sofistikované techniky, včetně dezinformačních …víceAbstract:
This study investigates the influence of Russian propaganda on German citizens' perceptions of Russia's war against Ukraine. Through a comprehensive literature review and empirical research involving interviews with 85 German citizens, the thesis examines the primary methods of Russian propaganda dissemination in Germany and assesses its impact on public opinion. The research finds that while Russian …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94416
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: Jan Martin Rolenc
- Oponent: Jakub Eberle
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94416
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní studia a diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Ruská propaganda a mediální prostor v Srbsku v kontextu konfliktu na Ukrajině
Kristina Kučerová -
Propaganda v rámci nacistického Německa a socialistického Československa
Jitka Sláviková -
Propaganda objectives and instruments as an element of foreign policy: case of Russian-Ukranian conflict
Anfisa Diukova -
Beschäftigung der Sprachexperten im Bereich Public Relations der gegenwärtigen internationalen Firmen in Deutschland und Österreich
Věra TICHÁ -
Prostředky jazykové manipulace a propagandy v ruských médiích (jazykově kritické a lingvodidaktické hledisko)
Hana Beranová -
Ideologický marketing, propaganda a manipulace. Studie kampaní v médiích na příkladu Temelín
Lucie Hejtmánková -
Válka na Ukrajině a její vliv na globální a regionální finanční trhy
Vojtěch Fišer -
Reakce Japonska na válku na Ukrajině
Jakub Schwangmeier