Inkluze dětí s poruchou autistického spektra v MŠ – Bc. Darina BERGER
Bc. Darina BERGER
Diplomová práce
Inkluze dětí s poruchou autistického spektra v MŠ
Inclusion of children with autism spectrum in kindergarten
Anotace:
V diplomové práci se zabývám inkluzí dětí s poruchou autistického spektra v běžné mateřské škole. Hlavním cílem je popsat a analyzovat podmínky a možnosti inkluzivního vzdělávání čtyř dětí s poruchou autistického spektra předškolního věku v mateřské škole Studénka Poštovní. V této MŠ inkluze probíhá již šest let, ale první dítě s poruchou autistického spektra ji začalo navštěvovat až od roku 2021. …víceAbstract:
In my thesis I am focusing on the inclusion of children with autism spectrum disorder in mainstream kindergarten. The main aim is to describe and analyze the conditions and possibilities of inclusive education of four children with autism of preschool age in the kindergarten Studénka Poštovní. This kindergarten has been inclusive for six years, but the first child with autism spectrum disorder started …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BERGER, Darina. Inkluze dětí s poruchou autistického spektra v MŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Waldorfská mateřská škola a vzdělávání dětí ve spolupráci s rodiči
Michelle FÜRIOVÁ -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
Tereza JIŘIČKOVÁ -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová -
Inkluze intaktních a tělesně postižených žáků v německé škole
Veronika Kalvodová -
Tandemové divadlo jako prostředek sociální inkluze pro dítě se sluchovým postižením
Dagmar Benešová