Bakhtiyar Sissengali

Bachelor's thesis

Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool

Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Abstract:
V současné době je značka slovo, které definuje úspěšnou společnost. Je to způsob, jak udržet zákazníky loajální a přilákat potenciální zákazníky. Tato práce bude zaměřena na osobní značku přenesenou do image společnosti. Teoretická část této práce bude zaměřena na vytvoření značky jako celku a určitých bodů osobní značky na této úrovni. Bude napsán konkrétní příklad s pokroky vedoucími k vyšší míře …more
Abstract:
Currently, a brand is a word that defines a successful company. It is the way to keep customers loyal and attract potential ones. This thesis will be focused on personal brand, transmitted to company’s image. The theoretical part of this work will be concentrated on creating a brand as a whole, as well as certain points of a personal brand on this level. A concrete example will be written with advances …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic