Bakhtiyar Sissengali

Bachelor's thesis

Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool

Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Anotácia:
V současné době je značka slovo, které definuje úspěšnou společnost. Je to způsob, jak udržet zákazníky loajální a přilákat potenciální zákazníky. Tato práce bude zaměřena na osobní značku přenesenou do image společnosti. Teoretická část této práce bude zaměřena na vytvoření značky jako celku a určitých bodů osobní značky na této úrovni. Bude napsán konkrétní příklad s pokroky vedoucími k vyšší míře …viac
Abstract:
Currently, a brand is a word that defines a successful company. It is the way to keep customers loyal and attract potential ones. This thesis will be focused on personal brand, transmitted to company’s image. The theoretical part of this work will be concentrated on creating a brand as a whole, as well as certain points of a personal brand on this level. A concrete example will be written with advances …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedúci: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma