Lucie Zajíčková

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti H&M se zaměřením na retrostyl

Marketing strategy of H&M with a focus on retro style
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané společnosti. Teoretická část vysvětluje základní pojmy marketingu - marketingový a komunikační mix, strategický marketing. Zkoumaným objektem je v praktické části mezinárodní oděvní společnost H&M. Zde je analyzováno, jaké marketingové nástroje H&M používá ke své propagaci. Cílem práce je zjistit, zda zákazníci H&M mají zájem o limitovanou …více
Abstract:
This thesis deals with the image of chosen company. The theoretical part explains the basic terms of marketing -- marketing and communications mix, strategic marketing. The examined object of the practical part is international clothing company H&M. This section analyzes what kinds of marketing instruments H&M uses. The aim is to find out, if the customers of H&M are interested in buying retro clothes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Lucie Holá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57422