Marketingová strategie společnosti H&M se zaměřením na retrostyl – Lucie Zajíčková
Lucie Zajíčková
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti H&M se zaměřením na retrostyl
Marketing strategy of H&M with a focus on retro style
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané společnosti. Teoretická část vysvětluje základní pojmy marketingu - marketingový a komunikační mix, strategický marketing. Zkoumaným objektem je v praktické části mezinárodní oděvní společnost H&M. Zde je analyzováno, jaké marketingové nástroje H&M používá ke své propagaci. Cílem práce je zjistit, zda zákazníci H&M mají zájem o limitovanou …víceAbstract:
This thesis deals with the image of chosen company. The theoretical part explains the basic terms of marketing -- marketing and communications mix, strategic marketing. The examined object of the practical part is international clothing company H&M. This section analyzes what kinds of marketing instruments H&M uses. The aim is to find out, if the customers of H&M are interested in buying retro clothes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Lucie Holá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu