Porovnání počítačových her zaměřených na výuku programování – Petr TOBIÁŠ
Petr TOBIÁŠ
Bakalářská práce
Porovnání počítačových her zaměřených na výuku programování
Comparison of computer games focused on teaching of programming
Anotace:
Práce porovnává vybrané počítačové hry zaměřené na výuku programování. Popisuje znaky her tohoto typu, obsahuje detailní rozbor deseti vybraných her a poskytuje návod pro výběr a možnost srovnání každému čtenáři, který se zajímá o stejné téma. Pro výběr her byla stanovena kritéria, která jsou přítomnost programovacího jazyka, závislost postupu ve hře na znalosti programování a významný rozdíl od ostatních …víceAbstract:
This work compares chosen games with a special focus on programming. Describes how games of this type work, it contains a detailed description of ten chosen games and works as a guide for readers who are interested in the same topic. To choose some games a set of criteria was chosen. A presence of a programming language, progress in a game depends on knowledge of a programming language and every game …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Král
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOBIÁŠ, Petr. Porovnání počítačových her zaměřených na výuku programování. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Informatika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Programovací jazyk Lua a možnosti jeho využití v předmětu Programovací techniky
Petr Vévoda -
Programovací jazyk Elm a jeho využití pro vývoj webových aplikací
Martin Bureš -
Programovací jazyk Swift
Marcel Soukeník -
Automatická statistická a metrická analýza zdrojového kódu se zaměřením na jazyk ANSI C
Jiří FATKA -
Počítačová hra - Skákací hra pomocí Pygame
Ondřej NEČESANÝ -
Možné světy počítačových her. Edukační potenciál současných počítačových her v hodinách dějepisu.
Lucie Medviďová -
Vliv počítačových her z žánru "hra na hrdiny" na získávání jazykových kompetencí v angličtině
Dominik TESAŘ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka