Kateřina Masopustová

Bakalářská práce

Vliv slev na kupní rozhodování

Influence of Promotions on Purchasing Decisions
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vliv slev na kupní rozhodování. Cílem této práce je zjistit, zda mohou slevy ovlivnit průběh kupního rozhodování, potažmo identifikovat klíčové faktory a momenty, kde jim v rozhodovacím procesu přísluší největšího vlivu, a to pozitivního či negativního. Nebo jestli vůbec v nějakých momentech či fázích figurují. V teoretické části je představena oblast spotřebního …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the influence of promotions on purchasing decisions. The work aims to determine whether there is an impact on the course of the decision-making process. Also, the goal is to identify key factors and moments where its weight is the most profound, both in a positive and negative way. Or if they figure in any phases at all. The theoretical part presents the area of consumer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83114