Vliv CSR aktivit vybraných podniků na nákupní chování spotřebitelů – David Mrkos
David Mrkos
Diplomová práce
Vliv CSR aktivit vybraných podniků na nákupní chování spotřebitelů
Impact of Corporate Social Responsibility Activities of selected Companies on the Purchasing Behavior of Consumers
Anotace:
Tato diplomová práce se týká společensky odpovědných aktivit automobilky ŠKODA AUTO. Náplní diplomové práce je literární rešerše na téma společenské odpovědnosti, diskuze s autory, stručný vývoj a směr tohoto tématu. V praktické části jsou popsány aktivity a oblasti, ve kterých se společnost ŠKODA AUTO angažuje. Dále jsou zde zkoumány dopady těchto aktivit na vybrané skupiny zákazníků automobilky. …víceAbstract:
This thesis refers to social responsibility activities of ŠKODA AUTO Company. The content of the thesis is a literature review on the topic of corporate social Responsibility, discussion, brief development and direction of this topic. The practical part describes the activities and areas in which is ŠKODA AUTO involved. There are also examined impacts of these activities on selected automakers customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54001
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Jiří Dvořák
- Oponent: Michal Kadera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54001
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková -
Vztah podnikové strategie a strategie informatiky v prostředí MSP
Jaroslav Brandejský -
Podniková strategie malého podniku
Barbora Hubičková -
Podniková strategie
Beláň Beláň -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
Kristina Lomova -
Vnější vztahy EU v oblasti obchodu se zaměřením na vztah k Africe
David Petříček -
CSR aktivity spoločnosti ŠKODA AUTO a.s.
Aneta Borgoňová