Marketingová komunikace univerzitní galerie – Bc. Gabriela Blažková
Bc. Gabriela Blažková
Diplomová práce
Marketingová komunikace univerzitní galerie
Marketing Communication of the University Gallery
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace univerzitních galerií. Toto téma si autorka vybrala, protože se zajímá o oblast umění a kulturního vyžití. Cílem této práce je pomocí výzkumu a teoretických znalostí navrhnout vhodné komunikační nástroje pro marketingovou komunikaci univerzitních galerií. Teoretická část se tedy zabývá především definováním základních pojmů z oblasti ma …víceAbstract:
This diploma thesis is about marketing communication of university galleries. The author chose this topic because she is interested in art and culture. The aim of this work is to use research and theoretical knowledge to come up with appropriate communication tools for marketing communications of university galleries. Therefore, the theoretical part deals mainly with defining the basic concepts of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blažková, Gabriela. Marketingová komunikace univerzitní galerie. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach -
Marketingová komunikace
Anna Zelená -
Využití nových forem marketingové komunikace
Edita Žáková -
Projekt marketingové komunikace Univerzitní mateřské školy Qočna
Barbora Krzyžánková -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ -
Marketingová komunikace hokejového klubu
Vojtěch Kadlic -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová