Vliv reklamy na studenty vysoké školy – Xenie Ulrichová
Xenie Ulrichová
Bachelor's thesis
Vliv reklamy na studenty vysoké školy
Influence of advertisement on university students
Anotácia:
Práce je zaměřena na vliv reklamy na studenty vysoké školy. Zahrnuje historické a obecné přiblížení tématu, obecné pojmy a jaké psychologické prostředky jsou na reklamu vynaloženy. Při zpracování praktické části bakalářské práce je využit výzkum, na základě kterého se analyzovaly výsledky týkající se ovlivnitelnosti studentů.Abstract:
The paper focuses on the effect of advertisement on university students. The work includes general introduction of the topic and historical development, general ideas and psychological means used in advertisement. The practical part of the paper deals with research and the analysis of the results of the research concerning the way the students are influenced by advertisement.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ulrichová, Xenie. Vliv reklamy na studenty vysoké školy. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Práce na příbuzné téma
-
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Michaela Kadlecová -
Podprahová reklama z pohledu psychologie
Lenka Kafková -
Efektivita reklamy v neuromarketingu
Kateřina Lazarčíková -
Podprahová reklama: Vliv audiálních a vizuálních podprahových sdělení na postoje mladých dospělých
Michaela Fílová -
Podprahová reklama
Sára Štětková -
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Martina KREJČÍŘOVÁ -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA