Xenie Ulrichová

Bachelor's thesis

Vliv reklamy na studenty vysoké školy

Influence of advertisement on university students
Anotácia:
Práce je zaměřena na vliv reklamy na studenty vysoké školy. Zahrnuje historické a obecné přiblížení tématu, obecné pojmy a jaké psychologické prostředky jsou na reklamu vynaloženy. Při zpracování praktické části bakalářské práce je využit výzkum, na základě kterého se analyzovaly výsledky týkající se ovlivnitelnosti studentů.
Abstract:
The paper focuses on the effect of advertisement on university students. The work includes general introduction of the topic and historical development, general ideas and psychological means used in advertisement. The practical part of the paper deals with research and the analysis of the results of the research concerning the way the students are influenced by advertisement.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedúci: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ulrichová, Xenie. Vliv reklamy na studenty vysoké školy. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises