Petr Polách
Bakalářská práce
Brand management
Brand Management
Anotace:
V první části bakalářské práce na téma "Brand management" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a stanoveny základní pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část této bakalářské práce se zabývá budováním a řízením značky ve společnosti ALFUN a.s. V poslední části jsou podrobně popsány a vysvětleny základní metody ocenění značky jako nehmotného aktiva.Abstract:
In the first part of my bachelor's thesis on the theme "Brand management" are explained the theoretical aspects of brand management and this part also determines the basic concepts in this issue. The practical part of this bachelor's thesis deals with brand building and also with brand management in the company ALFUN Inc. In the last section are described in detail and explained the basic methods of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Monika Harantová
- Oponent: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Employer Brand Management ve vybrané organizaci
Tereza Bubeníková