Využitie reklamných kampaní cez PPC reklamné systémy v aktivitách firmy Footshop.cz – Martin Varga
Martin Varga
Bachelor's thesis
Využitie reklamných kampaní cez PPC reklamné systémy v aktivitách firmy Footshop.cz
Využití reklamních kampaní přes PPC reklamní systémy v aktivitách firmy Footshop.cz
Anotácia:
Bakalářská práce je soustředěna na tvorbu, správu a optimalizaci reklamních kampaní typu PPC. Kampaně zaměřené na vyhledávací a reklamní síť jsou tvořeny pomocí systému Google AdWords. Tento systém je propojen s nástrojem Google Analytics, který se orientuje na analýzu návštěvnosti webových stránek. Teoretická část je výkladem základních pojmů a samotných systémů. Praktická část má za úkol vytvořit …viacAbstract:
The thesis is focused on creating, managing and optimizing the advertising campaigns of PPC type. The campaigns aiming at search engines and ad networks are formed through the Google AdWords system. This system is linked to Google Analytics, which focuses on the analysis of the website traffic. The theoretical part describes the basic concepts, terminology and systems themselves. The practical part …viacAbstract:
Bakalárska práca je sústredená na tvorbu, správu a optimalizáciu reklamných kampaní typu PPC. Kampane zamerané na vyhľadávaciu a reklamnú sieť sú tvorené pomocou systému Google AdWords. Tento systém je prepojený s nástrojom Google Analytics, ktorý sa orientuje na analýzu návštevnosti webových stránok. Teoretická časť je výkladom základných pojmov a samotných systémov. Praktická časť má za úlohu vytvoriť …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39965
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Ondřej Pešek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39965
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Srovnání úspěšnosti reklamních kampaní v obsahových sítích Google a Seznam
Patrik Špliňo -
Využití analytického nástroje Google analytics pro rozvoj konkrétního e-shopu
Kryštof Kohout -
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Využití Google Analytics v konkrétní firmě
Michal Founě -
Kreativní koncept internetové reklamní kampaně
Martin Šopf -
Tvorba a vyhodnocení online reklamní kampaně
Tereza Porschová -
Tvorba, sledování a vyhodnocení online reklamní kampaně
Roman Beránek