Marketingová strategie vybrané společnosti – Bc. Alena Csölleiová, DiS.
Bc. Alena Csölleiová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marketing strategy of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti LUSH, známou pro svůj etický přístup a důraz na udržitelnost, s cílem zhodnotit její stav a identifikovat klíčové hodnoty, přístupy a nástroje. Práce kombinuje teoretické poznatky z literatury s praktickými analýzami, jako jsou SWOT a PESTEL, dále zahrnuje dotazníkové šetření mezi, které bylo provedeno mezi možnými či stávajícími …moreAbstract:
This bachelor thesis analyses the marketing strategy of LUSH, a company known for its ethical approach and emphasis on sustainability, in order to assess its status and identify key values, approaches and tools. The thesis combines theoretical insights from the literature with practical analyses such as SWOT and PESTEL, and includes a questionnaire survey conducted amongst potential or existing LUSH …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/yz7fz/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2024
- Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
- Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha