Vytváření pozitivního přístupu v oblasti společného vzdělávání dětí z intaktní populace a dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku – Olga Homolová
Olga Homolová
Bakalářská práce
Vytváření pozitivního přístupu v oblasti společného vzdělávání dětí z intaktní populace a dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku
Creating a positive approach in the area of the joint preschool education of the children from an intact population and preschool children with special needs.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice přístupu intaktní společnosti k osobám se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku. V úvodu představuje jednotlivé pojmy související s danou problematikou a popisuje jednotlivé oblasti, v nichž dochází k působení na vytváření pozitivního vztahu mezi intaktní společností a osobami se speciálními vzdělávacími potřebami. V prakticky orientované …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of access of intact society to persons with a special educational needs in the pre-school age. In the introduction is presented a wording of given theme and describes the individual areas where is an influence on creating a positive relationship between intact society and people with special educational needs. In the practically oriented part of the bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10353
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Kaliba
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOMOLOVÁ, Olga. \textit{Vytváření pozitivního přístupu v oblasti společného vzdělávání dětí z intaktní populace a dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3rktin/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora Finková -
Osoba se sluchovým postižením v pozici učitele v základní škole speciální
Michaela ČERVENKOVÁ -
Možnosti využití zooterapie se zaměřením na hlodavce na 2. stupni základních škol a středních školách u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Nela RUSKÁ -
Kvalita a rozvoj komunikačních dovedností osob se souběžným sluchovým a mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Eva Smištíková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
In what way can a teacher's personality influence a pupil's attitude towards English
Kamila NOVOSADOVÁ -
Data Quality Management in Data Integration
Rithy Ly -
Formy sociální integrace na Základní škole speciální a jejich vliv na rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kombinovaným postižením
Lucie Šťastná
Název
Vložil
Vloženo
Práva