Tomáš Lefner

Bachelor's thesis

Marketingový plán

Marketing plan proposal
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Teoretická část se věnuje principům tvorby marketingového plánu, marketingovému mixu služeb, situační analýze a marketingovému výzkumu. Praktická část obsahuje představení podniku internetové kavárny Cyber Café, výsledky dotazníku spolu s analýzou výsledků a následným návrhem marketingového plánu.
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is a marketing plan proposal. Theoretical is describing the principals of creating a marketing plan, marketing mix of services, situational analysis and marketing research. Practical part includes introduction of the subject - an internet cafe Cyber Café, results of the questionnaire together with analysis of the results with sequential marketing plan proposal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management