Tomáš Lefner
Bakalářská práce
Marketingový plán
Marketing plan proposal
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Teoretická část se věnuje principům tvorby marketingového plánu, marketingovému mixu služeb, situační analýze a marketingovému výzkumu. Praktická část obsahuje představení podniku internetové kavárny Cyber Café, výsledky dotazníku spolu s analýzou výsledků a následným návrhem marketingového plánu.Abstract:
The objective of this bachelor thesis is a marketing plan proposal. Theoretical is describing the principals of creating a marketing plan, marketing mix of services, situational analysis and marketing research. Practical part includes introduction of the subject - an internet cafe Cyber Café, results of the questionnaire together with analysis of the results with sequential marketing plan proposal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d8tmp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová