Tomáš Lefner
Bachelor's thesis
Marketingový plán
Marketing plan proposal
Abstract:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingového plánu. Teoretická část se věnuje principům tvorby marketingového plánu, marketingovému mixu služeb, situační analýze a marketingovému výzkumu. Praktická část obsahuje představení podniku internetové kavárny Cyber Café, výsledky dotazníku spolu s analýzou výsledků a následným návrhem marketingového plánu.Abstract:
The objective of this bachelor thesis is a marketing plan proposal. Theoretical is describing the principals of creating a marketing plan, marketing mix of services, situational analysis and marketing research. Practical part includes introduction of the subject - an internet cafe Cyber Café, results of the questionnaire together with analysis of the results with sequential marketing plan proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d8tmp/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová