Komplexní rozvoj dítěte s těžkým postižením s využitím multismyslového prostředí. – Renáta FILATOVA
Renáta FILATOVA
Master's thesis
Komplexní rozvoj dítěte s těžkým postižením s využitím multismyslového prostředí.
Comprehensive development of child with severe disabilities in a multisensory environment.
Anotácia:
Ve své diplomové práci jsem se snažila popsat postupy metody a formy práce při komplexním rozvoji dětí s těžkým postižením s využitím multismyslového prostředí. Komplexní rozvoj je postaven na základě pozorování toho, co děti opravdu potřebují a co jim prospívá a přispívá jejich samostatnému rozvoji. Získané poznatky, vlastní zkušenosti i praxi je pak možné transformovat do postupů i metod práce. Působení …viacAbstract:
I have tried to describe in my thesis different procedures, methods and forms of work with a goal to show comprehensive development of children with severe disabilities if using multisensory environment. Their comprehensive development is based on the observation of children needs and on thinking about it, what can be beneficial for these children and can contribute to their independent development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FILATOVA, Renáta. Komplexní rozvoj dítěte s těžkým postižením s využitím multismyslového prostředí.. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková