Japonská reklama a charakteristiky cudzincov v nej – Bc. Veronika Zakálová
Bc. Veronika Zakálová
Bakalářská práce
Japonská reklama a charakteristiky cudzincov v nej
Japanese advertisement and characteristics of foreigners in it
Abstract:
In this work, I focus on advertisements in public places in Japan, which I documented in 2023. My goal is to ascertain whether foreigners in advertisements in Japan are represented in a higher percentage than the expressed homogenity of Japan. I aim to identify the types of roles that foreigners portray on posters in Japan and characteri-ze the features these posters possess. Firstly, I will introduce …víceAbstract:
V tejto práci sa venujem reklame z verejných miest v Japonsku, ktorú som zaznamenala v roku 2023. Za cieľ si kladiem zistiť: Sú cudzinci na reklamách v Japonsku vo vyššom percente ako je vyjadrená homogenita Japonska? Aké typy rolí cudzinci charakterizujú na plagátoch v Japonsku a čím sa dajú charakterizovať? V práci najskôr predstavím pojem reklama, popíšem určité javy, ktoré sa v Japonskej reklame …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x1kfe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedoucí: Mgr. Marek Mikeš, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Matela, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Japanistika / Japanistika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.