Bc. Veronika Zakálová

Bakalářská práce

Japonská reklama a charakteristiky cudzincov v nej

Japanese advertisement and characteristics of foreigners in it
Abstract:
In this work, I focus on advertisements in public places in Japan, which I documented in 2023. My goal is to ascertain whether foreigners in advertisements in Japan are represented in a higher percentage than the expressed homogenity of Japan. I aim to identify the types of roles that foreigners portray on posters in Japan and characteri-ze the features these posters possess. Firstly, I will introduce …více
Abstract:
V tejto práci sa venujem reklame z verejných miest v Japonsku, ktorú som zaznamenala v roku 2023. Za cieľ si kladiem zistiť: Sú cudzinci na reklamách v Japonsku vo vyššom percente ako je vyjadrená homogenita Japonska? Aké typy rolí cudzinci charakterizujú na plagátoch v Japonsku a čím sa dajú charakterizovať? V práci najskôr predstavím pojem reklama, popíšem určité javy, ktoré sa v Japonskej reklame …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Marek Mikeš, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jiří Matela, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Japanistika / Japanistika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.