Výuka čtení a psaní u dětí se sluchovým postižením – Bc. Michaela Herníková
Bc. Michaela Herníková
Bachelor's thesis
Výuka čtení a psaní u dětí se sluchovým postižením
Reading and writing of children with hearing impairments
Abstract:
Bakalářská práce na téma Výuka čtení a psaní u dětí se sluchovým postižením je členěna na teoretickou a praktickou část. V první kapitole jsou vysvětleny základní pojmy z problematiky sluchového postižení, klasifikace sluchových vad, anatomie ucha a význam sluchu a systém vzdělávání jedinců se sluchovým postižením. Druhá kapitola je věnována recepci a produkci psaného textu u jedinců se sluchovým postižením …moreAbstract:
This bachelor work on theme Reading and writing of children with hearing impairment is divided into theoretical and practical parts. The first chapter explains the basic concepts of the problems of hearing impairment, classification of hearing disorders, ear anatomy and the importance of hearing and the system education of people with hearing impairment. The second chapter deals with the reception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/g9cxd/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Globální rozvojové vzdělávání s využitím prvků global storyline se zaměřením na 1. stupeň základních škol
Klára ŠTÁHLICHOVÁ -
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
Metoda globálního čtení u žáků na základní škole speciální
Jana Houdková -
Globální metoda čtení a její praktické využití v Základní škole speciální Svítání
Lucie Hrstková -
Psychometrické charakteristiky metody ECR-RS, struktura globální a specifické citové vazby - cross-validizace výsledků české a originální (anglické) verze metody ECR-RS
Aneta Cvrčková