Bc. Martin Pápaj

Diplomová práce

Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu

Product strategy Czech company working in the textile industry
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu“ je seznámení se s problematikou vytváření produktové strategie v části teoretické a v části praktické pomocí informací a dat získaných od zaměstnanců české společnosti působící v textilním průmyslu poukázat na důležitost důsledného řízení životních cyklů produktů v praxi.
Abstract:
The subject of the thesis “Product strategy Czech company working in the textile industry” is to get acquainted with the issue of creating a product strategy in the theoretical and practical part using the information and data obtained from employees of the Czech company operating in the textile industry to highlight the importance of consistent management life cycles in practice.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance