Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu – Bc. Martin Pápaj
Bc. Martin Pápaj
Diplomová práce
Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu
Product strategy Czech company working in the textile industry
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu“ je seznámení se s problematikou vytváření produktové strategie v části teoretické a v části praktické pomocí informací a dat získaných od zaměstnanců české společnosti působící v textilním průmyslu poukázat na důležitost důsledného řízení životních cyklů produktů v praxi.Abstract:
The subject of the thesis “Product strategy Czech company working in the textile industry” is to get acquainted with the issue of creating a product strategy in the theoretical and practical part using the information and data obtained from employees of the Czech company operating in the textile industry to highlight the importance of consistent management life cycles in practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ucdpe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova