Bc. Martin Pápaj

Master's thesis

Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu

Product strategy Czech company working in the textile industry
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu“ je seznámení se s problematikou vytváření produktové strategie v části teoretické a v části praktické pomocí informací a dat získaných od zaměstnanců české společnosti působící v textilním průmyslu poukázat na důležitost důsledného řízení životních cyklů produktů v praxi.
Abstract:
The subject of the thesis “Product strategy Czech company working in the textile industry” is to get acquainted with the issue of creating a product strategy in the theoretical and practical part using the information and data obtained from employees of the Czech company operating in the textile industry to highlight the importance of consistent management life cycles in practice.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance