Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu – Bc. Martin Pápaj
Bc. Martin Pápaj
Master's thesis
Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu
Product strategy Czech company working in the textile industry
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Produktová strategie české společnosti působící v textilním průmyslu“ je seznámení se s problematikou vytváření produktové strategie v části teoretické a v části praktické pomocí informací a dat získaných od zaměstnanců české společnosti působící v textilním průmyslu poukázat na důležitost důsledného řízení životních cyklů produktů v praxi.Abstract:
The subject of the thesis “Product strategy Czech company working in the textile industry” is to get acquainted with the issue of creating a product strategy in the theoretical and practical part using the information and data obtained from employees of the Czech company operating in the textile industry to highlight the importance of consistent management life cycles in practice.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ucdpe/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Karolina LIŠKOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Šárka CAITHAMELOVÁ -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Martin ŠRÁMEK -
Životný cyklus výrobku a jeho vplv na cenovú stratégiu organizácie
Lucia Malčekova