Analýza procesu strategického řízení vybrané společnosti – Bc. Jan Šlapák
Bc. Jan Šlapák
Master's thesis
Analýza procesu strategického řízení vybrané společnosti
Analysis of the strategic management process of the selected company
Anotácia:
Teoretická část práce zahrnuje vysvětlení relevantních pojmů z oblasti strategického řízení, strategických analýz a strategického plánování. V praktické části autor analyzuje vnější a vnitřní prostředí společnosti Oberbank AG pobočka Česká republika. Získané poznatky jsou vyhodnoceny metodou SWOT analýzy a dalších souvisejících matic. Výsledkem je komplexní strategická analýza, na základě které jsou …viacAbstract:
The theoretical part includes an explanation of relevant terms from the field of strategic management, strategic analysis and strategic planning. In the practical part, the author analyzes the external and internal environment of the company Oberbank AG pobočka Česká republika. The knowledge gained is evaluated using the SWOT analysis method and other related matrices. The result is a comprehensive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xa854/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2023
- Vedúci: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Radka Šperková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / odbor:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Specifics of tourism management system of selected country
Valeriya Korol -
Analysis and enhancement of remote management system
Marek Šanta -
Strategické řízení malého a středního podniku
Jakub Fleško -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické řízení sportovního klubu
Zbyněk Vozdecký -
Strategické řízení sportovního klubu
Daniel Krch -
Strategické řízení marketingu v podniku
Nikol Tatiana Ilavská -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova