Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů – Bc. Vít Holubovský
Bc. Vít Holubovský
Bakalářská práce
Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů
Personalized advertising in digital media: Analyzing the tools employed by the media to track user behaviour
Anotace:
Práce Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů se zabývá vyspělými technikami reklamní inzerce v prostředí nových médií. Analyzuje techniky, pomocí nichž weby sbírají data o svých návštěvnících, za účelem zefektivnění reklamních kampaní, a tyto následně uvádí do souvislostí s technikami masových médii 20. století. Práce si klade otázky …víceAbstract:
The thesis Personalized advertising in digital media: Analyzing the tools employed by the media to track user behaviour looks into advanced advertising techniques in the milieu of new media. The thesis analyzes techniques employed by websites to collect user data in order to increase the efficiency of advertising campaigns. Those techniques are then put in contrast with advertising techniques employed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kynf8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Jayasundera
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUBOVSKÝ, Vít. \textit{Personalizace reklamy v digitálních médiích: Analýza prostředků, kterými média sledují chování uživatelů}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/3sd9er/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Odvrácená strana digitálních médií: programovatelnost jako zásadní vlasnost
Martin Horák -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Interaktivita v současných online textových hrách na hrdiny
Dominika Dufková -
Interaktivita v online komiksech z pohledu vlastností nových médií podle Martina Listera
Jana Valečková -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Role SEO v rámci internetového marketingu
Tereza Mádlová