Využití volného času u žáků ve věku 6-15 let ve městě Šlapanice – Bc. Ondřej Kovář
Bc. Ondřej Kovář
Bachelor's thesis
Využití volného času u žáků ve věku 6-15 let ve městě Šlapanice
The Way of Spending Leisure Time at Pupils at The Age of 6-15 In Šlapanice
Anotácia:
Bakalářská práce popisuje způsob využití volného času u dětí navštěvující první a druhý stupeň základní školy (resp. první stupeň víceletého gymnázia) v kontextu malého města se spádovou oblastí ke krajskému městu. Teoretická část práce se zabývá definicí volného času, popisem institucí, které trávení volného času poskytují a popsání faktorů ovlivňující výběr volnočasových aktivit u dětí. Praktická …viacAbstract:
Bachelor thesis describes how to use leisure time for children attending primary and secondary school (or the first stage of nine-year secondary grammer school) in the context of a small town with a catchment area to the county town. The theoretical part deals with the definition of leisure time, describing the institutions that provide spending of leisure time and it describes the factors influencing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qthca/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: doc. RNDr. Svatopluk Novák, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Civics
Práce na příbuzné téma
-
Ohrožení obyvatelstva při dopravních a technologických haváriích
Lenka Filová -
Aplikace CRISPR/Cas v biomedicínském výzkumu
Kryštof Bohdálek -
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
Josef Chrást -
Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
Petra Vybíralová