Metodické náměty pro logopedickou intervenci u dětí v předškolním věku – Bc. Lucie DVORSKÁ
Bc. Lucie DVORSKÁ
Diplomová práce
Metodické náměty pro logopedickou intervenci u dětí v předškolním věku
The Methodical ideas for logopedics intervention with the children at pre-school age
Anotace:
V diplomové práci jsem se zabývala metodickými náměty pro logopedickou intervenci u dětí v předškolním věku v Základní škole a Mateřské škole Motýlek v Kopřivnici. V první kapitole teoretické části jsem se věnovala analýze jazykových rovin a úrovni řečového rozvoje. Ve druhé a třetí kapitole objasňuji pojmy narušení komunikační schopnosti, poruchy vývoje řeči a vývoj řeči u dětí s mentální retardací …víceAbstract:
In my thesis I dealt with methodical ideas for logopedics for children at pre-school age in Basic Schooll and Kindergarten Motýlek in Kopřivnice. In the first chapter of the teoretical part I analyzed language levels and speech development levels. In the second and third chapter I clarified the terms of communocation disorders, communication development retardation and communication development of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2010
Zveřejnit od: 24. 11. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Kunzová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVORSKÁ, Lucie. Metodické náměty pro logopedickou intervenci u dětí v předškolním věku. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.11.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 11. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková