Analýza činností dětí v mateřské škole Marie Montessori – Renata Kratochvilová
Renata Kratochvilová
Bachelor's thesis
Analýza činností dětí v mateřské škole Marie Montessori
Analysis of children's activities in Montessori kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá činnostmi dětí v mateřské škole Marie Montessori. Zaměřuje se na charakteristiku alternativních pedagogických koncepcí a popisuje cíle, teoretická východiska a principy pedagogiky Marie Montessori. Odhaluje a popisuje, které z principů pedagogiky Marie Montessori jsou používány v konkrétních podmínkách vybrané mateřské školy Marie Montessori.Abstract:
The bachelor thesis deals with children's activities in Marie Montessori kindergarten. It focuses on characteristics of alternative pedagogical concepts and it describes a objectives, theoretical basics and principles of Marie Montessori's pedagogy. It reveals and describes which Marie Montessori's pedagogy principles are used in the particular conditions of the selected Marie Montessori kindergarten …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kratochvilová, Renata. Analýza činností dětí v mateřské škole Marie Montessori. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Loutky jako edukační nástroj. Potenciál dramatických výchovně-vzdělávacích lekcí s loutkami (s terapeutickými účinky)
Hana Volkmerova -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Pohybová aktivita dětí ve státní mateřské škole, v mateřské škole s alternativním zaměřením a v dětské skupině s prvky Montessori
Marie Menšíková -
Specifika práce učitele mateřské školy s dítětem s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Raková -
Komunikace učitele mateřské školy s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Adéla Krampotová