Analýza činností dětí v mateřské škole Marie Montessori – Renata Kratochvilová
Renata Kratochvilová
Bakalářská práce
Analýza činností dětí v mateřské škole Marie Montessori
Analysis of children's activities in Montessori kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá činnostmi dětí v mateřské škole Marie Montessori. Zaměřuje se na charakteristiku alternativních pedagogických koncepcí a popisuje cíle, teoretická východiska a principy pedagogiky Marie Montessori. Odhaluje a popisuje, které z principů pedagogiky Marie Montessori jsou používány v konkrétních podmínkách vybrané mateřské školy Marie Montessori.Abstract:
The bachelor thesis deals with children's activities in Marie Montessori kindergarten. It focuses on characteristics of alternative pedagogical concepts and it describes a objectives, theoretical basics and principles of Marie Montessori's pedagogy. It reveals and describes which Marie Montessori's pedagogy principles are used in the particular conditions of the selected Marie Montessori kindergarten …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kratochvilová, Renata. Analýza činností dětí v mateřské škole Marie Montessori. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Loutky jako edukační nástroj. Potenciál dramatických výchovně-vzdělávacích lekcí s loutkami (s terapeutickými účinky)
Hana Volkmerova -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Pohybová aktivita dětí ve státní mateřské škole, v mateřské škole s alternativním zaměřením a v dětské skupině s prvky Montessori
Marie Menšíková -
Specifika práce učitele mateřské školy s dítětem s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Raková -
Komunikace učitele mateřské školy s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Adéla Krampotová