Dopad mediální propagace na prodejnost produktu – Bc. Dominika Janochová, DiS.
Bc. Dominika Janochová, DiS.
Bachelor's thesis
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
The impact of media promotion on product salesability
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje především na reklamu, na její obecnou charakteristiku, historii, dělení a na její etický a právní rámec. Mimo jiné také popisuje dělení reklamy na její jednotlivé druhy a také způsob jejího užití. Dále tato bakalářská práce představuje efektivitu reklamy využívané v jednotlivých typech médií. Poukazuje na vliv mediální propagace v tisku, rozhlase a v …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses mainly on advertising, its general characteristics, history, division and its ethical and legal framework. Among other things, the division of advertising into its other types and the way of using the application. Another of this bachelor thesis presents the effectiveness of advertisements used in various types of media. He points out the influence of media promotion in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/z1qq0/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Kateřina Poláková -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století
Barbora Šimečková -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel