Bc. Dominika Janochová, DiS.

Bachelor's thesis

Dopad mediální propagace na prodejnost produktu

The impact of media promotion on product salesability
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje především na reklamu, na její obecnou charakteristiku, historii, dělení a na její etický a právní rámec. Mimo jiné také popisuje dělení reklamy na její jednotlivé druhy a také způsob jejího užití. Dále tato bakalářská práce představuje efektivitu reklamy využívané v jednotlivých typech médií. Poukazuje na vliv mediální propagace v tisku, rozhlase a v …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses mainly on advertising, its general characteristics, history, division and its ethical and legal framework. Among other things, the division of advertising into its other types and the way of using the application. Another of this bachelor thesis presents the effectiveness of advertisements used in various types of media. He points out the influence of media promotion in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Jan Mastný
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze