Dopad mediální propagace na prodejnost produktu – Bc. Dominika Janochová, DiS.
Bc. Dominika Janochová, DiS.
Bakalářská práce
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
The impact of media promotion on product salesability
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje především na reklamu, na její obecnou charakteristiku, historii, dělení a na její etický a právní rámec. Mimo jiné také popisuje dělení reklamy na její jednotlivé druhy a také způsob jejího užití. Dále tato bakalářská práce představuje efektivitu reklamy využívané v jednotlivých typech médií. Poukazuje na vliv mediální propagace v tisku, rozhlase a v …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses mainly on advertising, its general characteristics, history, division and its ethical and legal framework. Among other things, the division of advertising into its other types and the way of using the application. Another of this bachelor thesis presents the effectiveness of advertisements used in various types of media. He points out the influence of media promotion in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/z1qq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOCHOVÁ, Dominika. \textit{Dopad mediální propagace na prodejnost produktu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/3tbf1y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Kateřina Poláková -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Socialistická propagace - reklama v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství v Československu 70. a 80. let 20.století
Barbora Šimečková -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Marketing,reklama a propagace a podpora prodeje ve firmě
Jan Kokrhel