Proměny týdeníku Moravský sever po roce 1989 – Mgr. Pavla Krobotová
Mgr. Pavla Krobotová
Bakalářská práce
Proměny týdeníku Moravský sever po roce 1989
Transformations of weekly paper Moravský sever after a year 1989
Anotace:
Bakalářská práce bude formou deskriptivní studie mapovat proměny regionálního týdeníku Moravský sever v období 1989 - 2009, které byly způsobeny především změnou vlastnické, organizační nebo obsahové struktury. Práce bude zasazena do teoretického kontextu regionální žurnalistiky a českého trhu regionálních médií, zejména ve vztahu k proměnám po roce 1989. Hlavní část práce bude zaměřena na regionální …víceAbstract:
This work will deal with changes of the regional weekly newspaper Moravský sever in years 1989 - 2009, by means of a descriptive study. These changes were caused especially by variations in owner, organisational or content structure. This work will be set in the theoretic context of regional journalism and in the Czech market of regional media, particularly in relation to the changes after the year …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w8jvc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2010
- Vedoucí: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jaroslav Čuřík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristika regionálního týdeníku Lubina v letech 1905 až 1909
Štěpánka NÉMETHOVÁ -
Vývoj blanenského regionálního týdeníku Týden u nás
Ilona Dobrovolná -
K jazyku a stylu regionálního týdeníku "Znojemský týden"
Marie PLAČKOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Space Race and Arms Race in the Western Media and the Czechoslovak Media
Věra Gábová -
Media Convergence: Networked Digital Media in Everyday Life of University Students
Tereza Dolejší -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi