Pavel Pfauser

Bachelor's thesis

Efektivita remarketingu v PPC kampaních

The Effective of the Remarketing in PPC Campaigns
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje nejpoužívanějším PPC systémům v České republice. V teoretické rovině popisuje jejich historii a vývoj a seznamuje s funkcionalitou remarke-ting. V praktické části pak zjišťuje jeho efektivitu a na konkrétních PPC kampaních ukazuje jeho smysl pro inzerenty. Zároveň tak nabízí užší vzhled do problematiky PPC kampaní a dokazuje jejich efektivitu v rámci online marketingu …viac
Abstract:
This bachelor thesis describes the most used PPC systems in the Czech Republic. The theo-ry describes the history and development and introduces functionality Remark-ting. The practical part determines its effectiveness and specific PPC campaigns shows his sense of advertisers. At the same time as offering a closer look into the issue of PPC campaigns and demonstra-tes their effectiveness in the context …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pfauser, Pavel. Efektivita remarketingu v PPC kampaních. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications