Ing. Petra Jílková

Master's thesis

Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic

Abstract:
This thesis deals with the marketing communication of Toyota in the Czech Republic. The aim of this work is to evaluate the channels of marketing communication of the selected company and their perception by the audience. The first part defines terms that are related to the topic of the thesis. This part will be elaborated on the basis of study of selected literature and internet sources.The second …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Richard Selby, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 3tn5j9 3tn5j9/2
29/3/2019
Folders
Files
Mach, J.
29/3/2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.